niedziela, 22 marca 2015

English Matters nr 51

źródło


Muszę przyznać, że z niecierpliwością oczekiwałam na kolejne wydanie English Matters, bo po prostu mi go jakoś brakowało. I w końcu dotarło do mnie te cudowne czasopismo, w dodatku z tak niesamowicie piękną okładką, w której zakochałam się od razu.

Na początek This and That, czyli trochę o wszystkim i o niczym, oraz rozstrzygnięcie konkursu z 50 numeru English Matters. Wygrała Martyna Kościelnicka i jej tekst o "Lolicie" (nie wiem, czy dobrze odmienione - jeśli nie, poprawcie mnie) Vladimira Nabokova. Szczere gratulacje! :) Dalej People and Lifestyle. Tutaj znajdziemy trzy artykuły - o Henrym Cavill'u, krwi i jej oddawaniu oraz o tym jaka jest ważna, a na samym końcu wywiad z Klarą Keler (jak się okazało - polką!) i jej niesamowitym projekcie fotograficznym. O niezwykłym budynku w UK i jego historii, o mangach i anime, no i przede wszystkim o wampirach oraz o seriach wojen o angielski tron, przeczytamy w Culture. Travel, czyli to co uwielbiam. Tym razem Londyn dla początkujących i słów kilka o polskich drogach. Przykładowa rozmowa o prace nawiązująca trochę do artykułu "Polish Route 66", w Conversation Matters. Na sam koniec Leisure i Language. W tym pierwszym o selfie, a w drugim prawdopodobnie nowy cykl "From A to Z".

Jak zwykle Travel spodobał mi się najbardziej. Tekst o selfie również przypadł mi do gustu. Trochę z humorem, ale też o historii tych jakże popularnych teraz zdjęć. :D Mangi, anime - to nie do końca coś co mnie interesuje, ale tekst zdecydowanie warty uwagi. Coś co strasznie przykuło moją uwagę to wywiad z Klarą Keler. Muszę przyznać, że tak mnie zafascynował projekt, który prowadzi ta Pani i który został opisany w English Matters, że postanowiłam poczytać o nim troszkę więcej. Mowa tutaj o Projekt: ciało. Serdecznie zapraszam kliknąć, warto zobaczyć o czym mowa. :) Numer oczywiście świetny. No i jak najbardziej polecam! :)

Za możliwość zapoznania się z "English Matters"  bardzo dziękuję: 

3 komentarze:

  1. Travel jest zawsze najlepszy:) Jestem ciekawa tego projektu. A magazyn z chęcią kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie - najlepszy z dotychczasowych numerów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zamówiłam ten numer , więc czekam aż przyjdzie . Miałam na początku nie kupować , ale artykuły ..i cudna okładka nakłoniły mnie do zmiany swojego zdania ;)

    OdpowiedzUsuń

1.Wszelkie komentarze z "zapraszam do mnie" lub z linkami do Waszych blogów zostaną usunięte.

2. Jeśli chcecie mnie poinformować o konkursie lub Waszym wyzwaniu, możecie napisać to w komentarzu, ale moglibyście wysilić się chociaż trochę i napisać coś odnośnie postu. Jeśli Wam się nie chce to po prostu zostawicie link w podstronie "Wyzwania" w przypadku wyzwania i "Blogowe konkursy" w przypadku konkursu. Komentarze, które będą sprzeczne z tym co napisałam po prostu usunę.

Czy wymagam zbyt wiele?