piątek, 5 września 2014

WYNIKI KONKURSU!


Tak, tak, w końcu znalazłam chwilkę czasu na napisanie czegoś dla Was, a niestety przez to, że mój mózg już nie myśli, nie będzie to nic ambitniejszego niż wyniki konkursu, ale myślę, że jesteście raczej szczęśliwi z tego powodu. :D

W konkursie wzięły udział 34 osoby z czego jestem bardzo zadowolona, bo zdaję sobie sprawę, że nagroda nie była jakaś specjalnie świetna. :P Tak jak obiecałam za wszystkie obserwowania, udostępniania informacji, były dodatkowe losy.  I tak łącznie wyszły, aż 104 losy.

Jedna osoba anonimowa nie napisała swojego nicku i niestety musiałam ją zdyskwalifikować. :( Kochani! Czytajcie regulamin!

Nie przedłużając. Maszyna losująca wybrała numer 36, a numer 36 to...















elenkaa 



Serdecznie gratuluję! Już piszę do Ciebie e-maila. :)

Wszystkim bardzo dziękuję za wzięcie udziału. Mam nadzieję, że już wkrótce ruszy kolejny konkurs i znowu każdy z Was będzie miał szansę wygrać. :)

Trzymajcie się ciepło! ♥

9 komentarzy:

1.Wszelkie komentarze z "zapraszam do mnie" lub z linkami do Waszych blogów zostaną usunięte.

2. Jeśli chcecie mnie poinformować o konkursie lub Waszym wyzwaniu, możecie napisać to w komentarzu, ale moglibyście wysilić się chociaż trochę i napisać coś odnośnie postu. Jeśli Wam się nie chce to po prostu zostawicie link w podstronie "Wyzwania" w przypadku wyzwania i "Blogowe konkursy" w przypadku konkursu. Komentarze, które będą sprzeczne z tym co napisałam po prostu usunę.

Czy wymagam zbyt wiele?