piątek, 4 marca 2016

English Matters nr 57



Okładka książki English Matters, 57/2016 (marzec/kwiecień)
źródło

 Dziś mam dla Was recenzję najnowszego magazynu English Matters obowiązującego miesiące marzec i kwiecień. No to przekonajmy się co znajdziemy w tym numerze! :)

Na początek This and That, a tam między innymi o żółwiach, które... no cóż dożyły sędziwego wieku, ale też o autopilotach, które rozwijają się co raz bardziej i może już wkrótce nie będą potrzebni kierowcy? ;) Czekają tu na Was jeszcze dwa krótkie teksty, jeśli chcecie przekonać się o czym to zapraszam do lektury English Matters. ;) Dalej People and Lifestyle. Ed Sheeran - chyba każdemu jest znane to nazwisko. Ostatnio artysta stał się bardzo popularny i w 57. numerze znajdziemy artykuł właśnie o nim. Następnie o cukrze, taka mała przestroga i wywiad z bloggerem Courtney'em Carverem na temat... konsumpcji, wydawania, kupowania. I przychodzimy do Culture: o magazynie Vogue, "Polityczny zawrót głowy", oraz o singapurskich studentach. W Language bardzo fajny artykuł z pięćdziesięcioma wskazówkami, jak lepiej mówić po angielsku. W Conversation Matters między innymi rozmowy przy stole. Moje ulubione - Travel, a tam cudowna i malownicza Szkocja. I ostatnim artykułem w Leisure jest coś czego dawno nie było, czyli praca na tekście piosenki, ale trochę inna niż zazwyczaj, bo dodatkowo znajdziemy tu jeszcze kilka fragmentów Szekspira o miłości, miłosne powiedzonka i tym podobne.

Zdecydowanie najbardziej podobał mi się tekst o problemach związanych z nadużywaniem cukru. Oczywiście zaraz po nim znajdzie się "A Northern Light". Wiem, że za każdym razem o tym wspominam, ale dział Travel całkowicie skradł moje serce. Bardzo przypadły mi do gustu zdjęcia ukazujące kilka okładek magazynu Vogue, sam tekst również był ciekawy.

Dodatkowo ze strony englishmatters.pl mamy do pobrania dodatek "My Body". Bardzo podobają mi się te dodatki, ale uważam, że znacznym plusem byłoby dołączanie ich do magazyny w formie takiej mini-książeczki, tak jak przy którymś z numerów (mam w domu jeden taki dodatek).

Nie można również nie wspomnieć o konkursie, którego organizatorem jest Sprachcaffee. Do wygrania między innymi kurs języka angielskiego na Malcie! Zdecydowanie jest o co powalczyć. Chcecie więcej szczegółów? Zapraszam do zapoznania się z English Matters!

Za możliwość zapoznania się z "English Matters"  bardzo dziękuję: 


1 komentarz:

  1. A ja już mam u siebie :D
    Zapewne niebawem wezmę się za pisanie recenzji - wtedy też poznasz moją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń

1.Wszelkie komentarze z "zapraszam do mnie" lub z linkami do Waszych blogów zostaną usunięte.

2. Jeśli chcecie mnie poinformować o konkursie lub Waszym wyzwaniu, możecie napisać to w komentarzu, ale moglibyście wysilić się chociaż trochę i napisać coś odnośnie postu. Jeśli Wam się nie chce to po prostu zostawicie link w podstronie "Wyzwania" w przypadku wyzwania i "Blogowe konkursy" w przypadku konkursu. Komentarze, które będą sprzeczne z tym co napisałam po prostu usunę.

Czy wymagam zbyt wiele?