poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Wojtek Łuszczykiewicz "Dlaczego? Dlatego!"

Dlaczego? Dlatego!
źródło


Tytuł: "Dlaczego? Dlatego!"
Autor: Wojtek Łuszczykiewicz
Wydawnictwo: Muza
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 40

Muszę przyznać, że zdecydowałam się sięgnąć po tą książeczkę ze względu na jej autora. Wojtek Łuszczykiewicz to obecnie wokalista grupy Video, którą bardzo lubię. I wiecie co? Według mnie pisanie dla dzieci, wychodzi mu równie dobrze jak śpiewanie!

"Dlaczego? Dlatego!" to swego rodzaju zagadki. Autor stawia pytanie i odpowiada na nie w bardzo kreatywny sposób. Wszystko to dotyczy zwierząt i ich zachowania. Między innymi znajdziemy tutaj "odpowiedź" na to dlaczego kameleon zmienia kolory, dlaczego rak chodzi do tyłu, czy też czemu gdy deszcz jest blisko, jaskółki latają nisko? Wszystko jest pełne humoru i zdecydowanie wzbudzi w małych dzieciach ciekawość. Barwne ilustracje zachwyciły nawet mnie i myślę, że mogę się spokojnie podpisać pod tym co zostało zamieszczone w opisie książeczki: z szukania odpowiedzi na zagadki rodzice też będą mieli frajdę!

Kolejny raz trzeba pochwalić wydawnictwo za wydanie książeczki. Twarda, śliczna i przede wszystkim solidna oprawa. Gruba, śliskie strony, czytelne litery. Całość naprawdę sprawia wrażenie. A kiedy weźmiemy jeszcze pod uwagę zawartość książeczki to nic dodać, nic ująć! W tym przypadku 25 zł to zdecydowanie dobra cena i równie zdecydowanie polecam Wam zakupienie tej książeczki, bo warto! Sprawicie radość nie tylko swoim pociechom, ale myślę, że sobie również. :)


Za możliwość przeczytania książki bardzo dziękuję:


3 komentarze:

  1. Nie znam zespołu. Podpowiem mamie, żeby kupiła książkę bratu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, nawet nie wiedziałam że wokalista Video pisze książki i to dla dzieci. Nie wiem czy sięgnę, raczej nie, ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona Twoją recenzją. Może jak kiedyś będę musiała kupić jakiemuś dziecku prezent, to zdecyduję się na "Dlaczego?Dlaczego?" :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko zdarza się, aby ktoś tak łączył talenty - pojawiła się moda na pisanie książek dla dzieci przez tych "znanych" i nie wszystkie wypadają równie dobrze. Ta jednak mnie zaciekawiła. :)

    OdpowiedzUsuń

1.Wszelkie komentarze z "zapraszam do mnie" lub z linkami do Waszych blogów zostaną usunięte.

2. Jeśli chcecie mnie poinformować o konkursie lub Waszym wyzwaniu, możecie napisać to w komentarzu, ale moglibyście wysilić się chociaż trochę i napisać coś odnośnie postu. Jeśli Wam się nie chce to po prostu zostawicie link w podstronie "Wyzwania" w przypadku wyzwania i "Blogowe konkursy" w przypadku konkursu. Komentarze, które będą sprzeczne z tym co napisałam po prostu usunę.

Czy wymagam zbyt wiele?